Rok 2015

Poslednou akciou KST v r.2015 bol Silvestrovský pochod. Za mrazivého a slnečného počasia sme prešli 11 km. Pozrite: goo.gl/photos/f2GiLcGjnSqj2DiV8

Akcia Poznaj okolie Lipt.Mikuláša, usporiadaná KST Jasná sa konala 8.11.2015. Napriek počasiu, ktoré nebolo najlepšie sa nám akcia páčila: picasaweb.google.com/112648774983532789735/Rohacka2015

Dňa 18.10.2015 sa uskutočnila akcia Poznaj okolie Lipt. Hrádku. Zúčastnilo sa 24 turistov. Fotky od Marcelky: photos.app.goo.gl/y9eRZWcAQUQb3Qns8

Dňa 11.10.2015 sa naši turisti zúčastnili na Spomienke obetí hôr na symbolickom cintoríne v Žiarskej doline. Fotky sú od Marcelky: photos.app.goo.gl/kiXzi8UuqGbVbJJ97

Výstup na Tlstú a Ostrú vo Veľkej Fatre, ktorý sa konal 3.10.2015 sa vydaril i vďaka počasiu. Výhľady boli úžasné i keď sa postupne zahmili, fúkal tiež chvíľami riadny vietor, ale celkový dojem bol na 1+. Skupina B bola v Blatnickej doline a na trhu v Mošovciach, všetci boli spokojní,  aj keď ustatí. Pozrite fotky zo skupiny A: photos.app.goo.gl/v6AKX6kvMPWBEd1G7

Dňa 27.9.2015 sme mali na pláne výlet na Chopok a Dereše. Keďže bol vrchol celý deň v mrakoch, prešli sme sa po Jasnej pozrieť, čo je tam nové. Pozri foto: photos.app.goo.gl/msUpwEpeDafthtxw8

V dňoch 15.9. až 19.9.2015 sme uskutočnili zájazd do Banskej Štiavnice a okolia. Bol to ďalší z radu vydarených a veľmi pekných zájazdov. Aj keď boli predpovede počasie nie najlepšie, aj počasie nám prialo. Viacero albumov zo zájazdu i prehľad trás, ktoré sme prešli môžete pozrieť na stránke:  cesty.vetrovsky.info/Stiavnica.html

Dňa 6.9.2015 sa konal 50.ročník výstupu na Bystrú. Akcie sa tradične zúčastnili aj naši Moravskí priatelia, ale napriek zlému počasiu aj veľa ďalších. Počasie striedalo tváre od snehu a dažďa po slnko. Pozrite sami: picasaweb.google.com/112648774983532789735/50RocnikVystupuNaBystru

Dňa 23.8.2015 sme uskutočnili výstup na Rysy vo Vysokých Tatrách. Počasie nám prialo iba čiastočne, nebola búrka ani dážď, ktorý predpovedali, ale nad 2100m bol mrak. Preto väčšina skončila na chate pod Rysmi. Hore sa vybralo 5 statočných turistov. Pozrite: goo.gl/photos/J694XoboKBjtkZp77

V nedeľu 16.8.2015 sme plánovali vystúpiť na Veľkú Svišťovku zo Starého Smokovca. Mám fotoreportáž so skupinou A, ktorá bola najbližšie k cieľu. Blížiaci sa dážď nás však odradil a boli sme radi, že ideme nazad. Pol spiatočnej cesty pršalo, aj búrka strašila. Pozrite fotky: photos.app.goo.gl/sBfKBHQ3Bckzs4vg7

Janka tiež poslala svoj album z Hrebienku a okolia so skupinou B: drive.google.com/open?id=0B4n05EOqTpI5VjJCaHhpcmx6MzA

Dňa 1.8.2015 sme urobili túru z Hút na Sivý vrch a cez Babky zišli do Jalovca. Počasie nám vyšlo senzačne a všetkým 5. členom KST a 6. neregistrovaným sa túra veľmi páčila. Výstup bol super, horšie pri zostupe, pozrite sami: photos.app.goo.gl/j158gobfaEq2w5X19

Od 26.7. do 31.7.2015 uskutočnila skupina naších turistov cyklozájazd na Balaton. Viac sa dozviete z albumu, ktorý urobila Marcelka: photos.app.goo.gl/5EvaMQfQ4Mc2iKDo6

Na stretnutí turistov Liptova 18.7.2015 sme sa zúčastnili a podaktorí aj peknú túru po neznačkovaných chodníkoch urobili. Tu je reportáž: photos.app.goo.gl/6b2dkcayCERHLLsz7

Cyklo výlet cez Štróblovu vilu, Nižnú Bocu, rozhľadňu Krajčov vrch do Vyšnej Boce sme si užili. Pozrite fotky:  goo.gl/photos/usyx8ydvyu9Um2Qu8

Výstup na Veľkú Vápenicu a hrebeňovku na Andrejcovú a do Liptovskej Tepličky sme uskutočnili 5.7.2015. Bolo veľmi horúco, ale všetci boli šťastní, že to zvládli. Pozrite fotoalbum: picasaweb.google.com/112648774983532789735/VelkaVapenica

Skupina B prešla náučný chodník okolo Lipt. Tepličky, tu sú fotky od Martušky: drive.google.com/open?id=0B4n05EOqTpI5SkhJVFFRNFJEMTg

Od 12.6.2015 do 14.6.2015 sme boli na zájazde do Poľskej Krynice, na Vihorlat a okolie. Až na hľadanie hradu Čičva a búrke posledný deň, ktorej však všetci unikli s výnimkou dvoch osôb, sa zájazd vydaril na 1*. Viacej sa dozviete z troch albumov fotografií. Možno pridám ešte skupinu B z 13.6. ak mi Janka pošle fotky. Pozrite:  cesty.vetrovsky.info/Krynica-Vihorlat.html

Na dvojdňovom zájazde na Poľanu a okolie sme mali bohatý program. Prvý deň 30.5.2015 sme boli na Poľane, kde sme boli pri vodopáde, na vrchole Poľany i na stretnutí čitateľov Krásy Slovenska, ale tiež v Polichne, na Timravskom vrchu a Bralcoch: photos.app.goo.gl/KZMAe5NVXGBqrQGs6

Druhý deň 31.5.2015 sme vyšli na Pustý hrad, pozreli si Vígľašský zámok, Masarykov dvor v Pstruši a vyšli na skaly na Kalamárke: photos.app.goo.gl/W5X7hsFUbTw7gEx69

V nedeľu 17.5.2015 sme sa vybrali z Jasenovej na Veľký Choč a skupina B z Valaskej Dubovej do Švošova. Zo skupiny A mám krátku reportáž, rozhľady boli, ale nie na fotenie, pozrite: photos.app.goo.gl/PCX51UMqkveD5WUx6

Dňa 10.5.2015 sme mali výlet do Slovenského Raja, alebo KPČ: Kaplnka Zápoľských - Spiš. Štvrtok, Spišský hrad, kostol Žehra, Kaštieľ Hodkovice a Betlanovce. Turistická skupina prešla tiesňavou Piecky na Kláštorisko a prielomom Hornádu na Podlesok. Napriek trom dažďom sa výlet podaril: photos.app.goo.gl/GQ7eepAs6ARCXK9p7

Dňa 3.5.2015 bol organizovaný výstup na Sinú spoločne s KST Jasná. Skupina B sa prechádzala v Jasnej. Počasie nám prialo, mrholiť začalo až po skončení akcie. Fotky vám povedia viac: photos.app.goo.gl/Kzz9BpR7iB7iKZMB9

Dňa 26.4.2015 sme prešli Prosieckou a Kvačianskou dolinou. Skupina B iba Kvačianskou dolinou. Niektorí sa vrátili autobusom o 12:05, ale ostatní sme sa potúlali až na rozhľadňu Sušava a do tiesňavy Ráztockého potoku. Tu je album: photos.app.goo.gl/zrr75wmv7sGh7WuU7

V nedeľu 12.4.2015 sme vystúpili na Ostrú a Tupú skalu nad Kubínom. Počasie bolo príjemné a pohľady trochu zahmlené, pozrite: photos.app.goo.gl/YfrnyopKVPdiv7vF7

Na Veľkonočný pondelok sa traja členovia KST LH zúčastnili šibačkového výstupu na Liptovský hrad. Aj keď bola zima, bolo veselo: photos.app.goo.gl/4fuc6tfpMdMGkN3g9

V nedeľu 29. marca 2015 sme si urobili jarnú vychádzku na Potôčky pod Západnými Tatrami. Bolo veľa blata, potôčky tiekli aj po cestách, ale nám to veľmi nevadilo. Pozrite album: photos.app.goo.gl/6PWYxP9E1yLWez5Z7

22.3.2015 bola predpoveď počasia trochu pesimistická. Iba dvaja sme sa vybrali na Štrbské pleso, kde sme sa stretli s mohutnou partiou Mikuláščanov. Spolu s štvoricou z ních sme sa vybrali na vodopád Skok: photos.app.goo.gl/dyJBnd2UbYagoP7P7

V nedeľu 8.3.2015 bolo na Štrbskom plese krásne počasie, čo každý využil po svojom - na bežkovanie, prechádzku i na výstup na Predné Solisko. Pozrite fotoalbum: photos.app.goo.gl/chj16USDCFYP5BQm7

Na Hrebienku vo Vysokých Tatrách a na Rainerovej útulni sme boli 22.2.2015. Aj keď niektorí navštívili Hrebienok skôr (báli sa, že sa sochy roztopia), zišlo sa 6 členov KST a celkom sme si to v krásnom počasí užili. O tom svedčí aj fotoreportáž: photos.app.goo.gl/4YAt1z6PJ5T8eP4WA

V nedeľu 8.2.2015 sme mali pochod na bežkách z Podbanského do Kokavy, ktorého sa zúčastnili iba dvaja členovia KST. Snežilo a fúkalo, ale zvládli sme to, pozrite: photos.app.goo.gl/5EjMA3JLmxD5bZC18

Pochod na bežkách z Podbanského do Tichej doliny sme uskutočnili dňa 25.1.2015. Tu je album: photos.app.goo.gl/dGgVx2AfBgEsNga46

Výročná členská schôdza KST sa konala dňa 22.1.2015. Pár záberov z nej: photos.app.goo.gl/b1GfhyLTdJYDXFAj8

Dňa 11.1.2015 sa konala prvá akcia roku: pochod z Podbanského - Kokavského Mostu do Kokavy. Po včerajšom celodennom daždi to viacerí vzdali, ale päť nás prišlo a neoľutovalo, aj keď nás vietor riadne vyfúkal. Pozrite:  photos.app.goo.gl/Mtdhim5xGsJPXWqr6